czwartek, 7 marca 2013

"Sweet Love"

Napis jest duży. Jednak nie wymiar jest wyznacznikiem jego urody. W tym przypadku treść została dopełniona krojem liter. Dodatkowo dwa pojedyncze napisy składające się na całość, kontrastują ze sobą. Czasem taka kombinacja daje ciekawy efekt. Wydaje mi się, że kompozycja jest spójna.
Ciekawostka - do zaprojektowania tych napisów użyłem czterech różnych czcionek. Jedną literę zaprojektowałem sam. Którą? Tę najładniejszą oczywiście...

Jacek Grdeń 


napis-Sweet Love- drewno.jpg






4 komentarze:

  1. Najsexowniejsza literke "S"?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadza się.
    Dobrze, że nie ogłosiłem konkursu, długo by nie trwał.
    Widzę, że kolega jest wytrawnym koneserem seksownych...literek.
    Pozazdrościć, oj pozazdrościć wprawnego oka...

    Jacek Grdeń

    OdpowiedzUsuń
  3. TO MÓJ NAPIS!! POZNAM GO WSZĘDZIE!! :D
    Piękny!!!

    Panie Jacku.. Szacun za wykonanie i stalowe nerwy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapachniało trochę Sienkiewiczem - "Mój ci on!"

      Jestem cierpliwy i opanowany, oczywiście do czasu, gdy się zdenerwuję :)

      Usuń